måndag 31 mars 2014

Otroliga mars!

Så har vi övergått till sommartid och kvällarna har blivit sååå ljusa.
I morse hade vi ett puder av vitt på marken. Nu gör solen sitt bästa för
att smälta bort snöflingorna. Det glittrar redan i gräset av vattendroppar.
Och här sitter jag med en kopp varm svartvinbärssaft....


...och mumsar på en smörgås av mitt hembakade bröd innehållande mycket frön.
Årets mars månad har varit en månad som bara susat förbi.
Nu har vi den sista dagen på denna månad.


Så mycket roligt som hänt denna mars månad! Jag har sålt en hel del artiklar
och jag har träffat massor av härliga människor. Minst två av mina texter
och foton har hamnat ute på tidningarnas hemsidor Jag har skaffat mig en ipad
och jag har äntligen börjat instagramma (privat). Dessutom har jag kontaktats
av finlandssvenska Yle, som uppmärksammat min blogg. Nu vet jag inte om det
leder till något, men bara känslan att bli "upptäckt" är inspirerande.
Med tillförsikt tar jag mig an dagens artikelskrivande och hoppas att
jag får till det.....

2 kommentarer:

  1. Så härligt allt det där låter!
    Lycka till med april! ♥

    SvaraRadera
  2. VA? Var finns dina texter? På nätet? Nu måste du riktigt genast skicka länkar åt mig på facebook. Tack. Sen vill jag också gärna följa din instagram. Hehe, du har fått en stalker. KRAMAR!

    SvaraRadera