fredag 21 mars 2014

En padda

I dag har jag köpt min första iPad. 
Tanken är att jag skall ha den med mig när jag sitter ute på verandan 
vid vår sommarstuga. För det är just där ute i stillheten som skrivarlusten 
forsar fram. Nu har jag i alla fall något att skriva på, för jag har beställt
ett tangentbord också. Tangentbordet skulle komma om någon dag, så under 
tiden kanske jag hinner lära mig mera "touch".


Tur att sonen har varit ledig från skolan idag, för han har installerat 
massor av programappar. Jag har nästan inte hunnit röra vid min nya padda, men
jag har lärt mig hur jag kan lyssna på Il Divos vackra sånger....


Nu har vårvärmen kommit tillbaka!
Ha en skön fredag alla ni som kikar in.

4 kommentarer:

  1. sii opp me paddon...dom vill explodera lite när som helst...

    SvaraRadera
  2. Ojdå paddexplosion låter inte bra. Med paddan ,då kan vi ropa till varandra över fjärden till sommaren ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Det är bra med padda...fast man kan bli lite osocial emellanåt...
    Här är det också värme, inte full sol men helt godkänt ändå. Så nu börjar det kittla i fingrarna för att få göra den första städningen i rabatter...
    Ha det gott!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ta´t lugnt! Tror inte på paddexplosionen mer än att den kan explodera i popularitet.
    Beställde själv rätt fort ett trådlöst tangentbord till min iPad, som jag köpte sommaren 2012.

    SvaraRadera