torsdag 23 oktober 2014

Ett livstecken

Både i går och idag lyser höstsolen över våra nejder.
Dessutom har vinterkylan svept in, så vi har minusgrader
även dagtid. Till helgen utlovas varmare väder, men med
värmen kommer ju också molnen och regnet. Så vad är bättre...?
Ni kanske har märkt att jag skrivit mera sporadiskt
den senaste tiden, men det beror inte på något särskilt.
Det är väl helt enkelt så att orken för tillfället inte räcker till.
Men att sluta blogga, nej det tror jag väl ändå inte...
Ha det gott alla ni som kikar in till mig
och tack för alla era fina kommentarer här och på FB!


1 kommentar:

  1. Höstsolen missunnar jag dig (er) inte, den behövs, men våran sol lyser med sin frånvaro . . . .
    Om 2 månader är det julafton, tiden rusar iväg och vi med den.
    November mån. tycker jag inte om, mörk, grå och trist men om det föll lite snö blev det ljusare.

    Må så gott/ Eva

    SvaraRadera