torsdag 15 november 2012

En solig dag

Klarblå himmel och en sol som skiner riktigt glatt.
Kan det bli bättre?! Jo det kan det, för dessutom har vi 
några plussgrader och jag har en ledig dag!


Jag har just varit ute på en skön promenad. Jag gick en av mina vanliga 
rundor, en stig som hästflickorna rider längs. Den var tyvärr rätt lerig.
Dagen till ära log jag bara, log i kapp med solen
och den ljuvligt klarblåa himlen!


Några svanar flög förbi, och jag lyckades få upp kameran i sista stund.
Dom var säkert på väg ut mot havet, någon kilometer bort.


Idag har jag ytterligare en orsak att vara riktigt glad och tacksam.
Under natten spräcktes 10.000-strecket för hur många sidvyer
som lästs i min blogg! Det här hade jag ju aldrig trott när jag
började blogga för 7 månader sedan. Tänk bara idag har jag
haft läsare från 7 länder! Datavärlden är fantastisk....
Tack alla ni som brukar besöka min blogg!
Tack alla ni som ger de mest fantastiska kommentarer!
Tack för att ni finns!

Till sist en liten "dikt" med glimten i ögat

Tror du på kärlek
vid första ögonkastet,
eller skall jag gå förbi
Dig en gång till?

Ha en bra dag alla ni som tittar in!


4 kommentarer:

  1. Precis en sådan dag som jag och Molly hade efter leden igår. Helt perfekt!
    Ni är mer än välkomna på en vandring. Min gäststuga är beredd. JAG KAN PLOCKA UT GODBITARNA av leden åt er.
    Kram
    Ingemar

    SvaraRadera
  2. Härligt! :) Och tack själv för all värme och glädje du sprider här i bloggvärlden. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Man kan ju inte annat än le de få stunder solen lyser!
    Lycklig är vad man blir och då ler världen tillbaka! ♥

    SvaraRadera
  4. Tänk...Le och hela världen ler mot dig...det ligger någonting i det!! Ler solen...ja då blir man glad från huvudknopp till fotknöl.
    Grattis till din besöksstege!! Är inte förvånad...trevlig, lättsam blogg med det vardagliga som man kan känna igen sej i. Passar mej perfekt!!
    Kram kram

    SvaraRadera