onsdag 14 november 2012

Planeringar och funderingar

Denna onsdag har bjudit på hela + 5 grader.
Rätt varmt för årstiden, men så är det lite mulet också.
Imorgon hoppas jag på soligare väder, för då skall jag ha
en ledig dag! Skall bli riktigt skönt att koppla av en stund.....


Kanske kunde jag gå ut på en lång promenad, bara njuta.
Eller så kanske jag kunde baka lite, det skulle sitta fint 
med lite saffransbullar till helgen.
Eller så skull jag kunna städa lite - nåja det får
ligga långt ner på prioritetslistan.


I morse hörde jag i radion att det framkommit i någon
utredning att det bara är hälsosamt med lite dammkorn i hörnen.
Låter helt vettigt tycker jag....


Nä, nu skall jag inte planera ett enda dugg för morgondagen!
Det får bli ett vitt blad, som jag fyller med något.
Så skönt, att få en helt ny, fräsch dag
då jag kan göra vad ja vill!

I have reached a point in my life
when I fell it´s no longer
necessary to try 
to impress anyone.
If  they like me the way I am,
good!
And if they don´t,
it´s their loss!

1 kommentar:

  1. Det var klokt tänkt...att ta dagen som den kommer!! Nu hoppas jag att du har samma underbara väder som jag, strålande sol, klarblå himmel och ganska många plusgrader!! Jag har även dragit en vinstlott eftersom jag jobbarkväll och har hunnit ut en sväng nu på förmiddagen, med kameran förstås...Hoppas du också får en rejäl portion frisk luft idag!!
    Fina bilder du delar med dej av!!
    Kram kram

    SvaraRadera