lördag 4 augusti 2012

Ett äkta tack

Dagens väder har inte varit någon höjdare. Det har regnat nästan hela dagen,
och vi har hört åska på långt håll några gånger. En typisk innomhusdag.


Jag vill passa på att tacka alla er som lagt in kommentarer i min blogg. 
Tack för alla gulliga och snälla hälsningar! 

Jag är ny i bloggvärlden (har bloggat i fyra månader) och massor av saker
är nya för mig. Vissa saker hade jag bestämt när jag gick in i denna
världsomspännande historia, och det är att jag skall vara ärlig i det jag 
skriver och fotograferar. Jag vill visa upp min vackra del av världen. Bilder är 
viktiga (fast jag behärskar ju inte fotograferandets konst). Varje bild som ingår i min
blogg är äkta, dvs jag går inte in via datorn och ändrar på mina bilder. Det jag
fotograferar lägger jag ut oredigerat. Jag vill inte lägga ut gps i mina bilder,
eftersom jag vill skydda mina nära och kära.
Tack för att ni vill läsa min blogg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar