fredag 31 januari 2014

Tvära kast

Nu har vi haft kallt väder hela veckan. Runt 20-25 nattetid, men lite varmare
dagtid. Fast då måste vi lägga till den isande vinden. Ruggigt kallt har det varit i alla fall! .
I morse såg jag soluppgången. Nu någon timme senare har det mulna vädret dragit in från väster, 
så nu kommer säkert kölden att dämpa sig. Det utlovas snö till kvällen.


Dagens bild är från min hemfärd från Björköby.

I veckan som gått har jag lärt mig mycket om hälsa och om inredningstrender.
Med mitt nya jobb blir det ofta tvära kast, but I love it! 
Har du förslag på något jag kunde skriva om, så ta gärna kontakt
med mig på mailadress gronanemone@gmail.com!

PS. Nu dansar de första snöflingorna ner från de grå molnen.
Det kanske blir snöskottning mycket tidigare än jag tänkt mig...


1 kommentar:

  1. Ojj har ni så kallt än , här har det varit omkring -5 och jag har lidit då jag inte kommit ut eftersom jag skadat min ena fot lite , så det gäller att hålla sig i skinnet annars blir det långdraget detta tror jag // Kramar och du fick en vacker bild :)

    SvaraRadera