söndag 5 januari 2014

Gårdshuset på Strömsö

I dag skall jag göra lite reklam.
Ja, jag gör reklam utan ersättning, så då kanske
man kan säga att jag endast rekommenderar, föreslår eller informerar....
Från och med idag kommer FST5 att sända tv-programmet "Gårdshuset
på Strömsö", ett program om hem, trädgård och att bygga växthus
modell större. För visst vill man drömma sig bort till trädgårds-
säsongen en gråmulen dag som denna.


Här en bild som jag knäppte i höstas. Ett "hus för växter" och framför står programledare
Susanna Ström-Wilkinson till höger och Strömsös flygande reporter Elisabeth
Morney till vänster. Programmet kommer att sändas i åtta avsnitt
nu under januari och februari. Jag antar att programmet också kommer
att sändas som nordiskt program i SVT och NRK senare under våren.
Snart dags att bänka sig framför tv:n alltså!
Kl 17:25 i kväll sänds första avsnittet.

Kan också ses på arenan.yle.fi till och med 4.2.2013.

2 kommentarer:

  1. Kollar klockan och ser att jag missade det där, men det ges säkert fler tillfällen.
    I kväll ska jag bänka mig, klona mig när Så ska det låta och Åsa-Nisse kommer på burken! ;o)
    Ha en skön Trettondagshelg! ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset , det här ska jag kolla in då jag antar att den även finns på nätet annars får jag ställa in mig på nästa avsnitt // Kram

    SvaraRadera