onsdag 30 oktober 2013

Höstsol vid villan

I går hade jag en ledig dag.
Jag bestämde mig för att åka till vår villa ute
vid havet. Jag tvättade ur vattentunnorna och städade 
i bastun. Nu kan vintern komma!


Det var en solig dag med blå himmel och klarblått hav.
Jag hade kunnat stanna där ute hur länge som helst....




Högvatten. Troligen har orkanen Simone pressat upp
vatten hit norröver. Men ännu är det långt till 
förra höstens högvattenmärken....



Åååh, vad jag längtar till nästa sommar....

3 kommentarer:

  1. Den är närmare än vad den någonsin varit ,nästa sommar vi går ju framåt hela tiden ,fina bilder ,nette

    SvaraRadera
  2. Det måste medges att du frestas väldigt mycket med de där vackra bilderna av det blåa som man älskar och längtar efter! Men tänk ändå att kunna fånga sådana när vi snart övergår i november! ♥

    SvaraRadera
  3. Ja, det gör jag med, längtar till nästa sommar!! Och med dina bilder...sååå vackra och ger ännu mer längtan till havet också. Fjärde bilden...den är helt underbar!!
    Förstår att det är lite vemodigt också att städa ur och plocka undan inför vintern. Men ni åker väl dit året runt även om ni inte bor kvar??
    Kram kram

    SvaraRadera