tisdag 5 februari 2013

Blå gryning

Trots att det är mulet varje dag, märker man att det
blir ljusare på morgonen när man skall iväg till jobbet.
Speciellt härom dagen när molnen lyste med sin
frånvaro, då märkte man nätterna blivit kortare.


Jag skulle fota lite stadsvyer på väg in till jobbet.
Oj, här körde sambon väldans hårt.... 


Ett foto av månen uppe på himlen kanske....
Njä, det går ännu för hastigt...
Kanske jag skall fota framåt...


Ostadig bild det också, och dessutom har den
blå gryningen försvunnit...

Det får lov att bli andra foton en annan dag....
Nu skall jag iväg till biblioteket för att låna lite böcker.
Hejs svejs!

3 kommentarer:

  1. Lit gropiga vägar nu för att få stadiga foton ,på gårdsplanen till min affär är det berg och dal hela vägen .Kul bilder du fick ,kram nette

    SvaraRadera
  2. Häftiga bilder!!
    Önskar dig en fin tisdagskväll :)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Hahaha..
    inte lätt att vara stadig på hand när maken trampar för hårt på gaspedalen.
    Hoppas du hittade något kul att läsa på biblioteket,
    annars hade jag ett boktips på min blogg... =)

    Tjingelingen.

    SvaraRadera