onsdag 13 februari 2013

Mellandagen

I dag är det mellandagen. 
Ja, för i går firade vi fastlagstisdagen och
i morgon firar vi Alla hjärtans dag.
Idag kan vi väl fira att vi inte firar något...
eller något sådant.


Dagens foton är också så här lite mitt emellan.
Eller borde jag säga det är dacapo.
Samma tulpaner som visades för någon dag sedan.
Numera utslagna, men fortfarande jättehärliga.


Jag måste säga att de verkligen pryder sin
plats på köksbordet.
Det ser ut som om de spegalar
sig i fönstret, bara för att de är så ljuvliga!


I dag har vi haft 0-gradigt och molnigt.
Det är tråkigt väder, men vad kan man göra åt vädret?


2 kommentarer:

  1. Underbara tulpaner ,kram till dig på vändagen ,då jag är på väg,Nette

    SvaraRadera
  2. jag tänkte också att det var dagen mitt i mellan i går. Idag har jag en stor bukett tulpaner på köksbordet. hade önskat att bybutiken hade haft röda rosor dagen till ära.
    hoppas du fick en fin Vändag! ♥

    SvaraRadera