tisdag 26 februari 2013

Att sova bort en hel dag.....

Här går jag in på min sjätte dag - med feber.
Orken och energin är helt borta. Det lilla av energi
som finns kvar går till att hosta. Och åter hosta...
Man kan ju undra hur man kan sova nästa en hel dag,
men det har jag gjort idag. Nästan i alla fall.


Jag pallrade mig iväg till Företagshälsovården.
Men där fick jag ingen hjälp. Jag vill ju bli frisk,
men dom skrev bara ut mera sjukledighet...


Nu skall jag nog krypa upp i soffan och 
vila lite...

4 kommentarer:

  1. Oj, det var tråkigt att läsa! Det verkar vara en seg flunsa och hoppas du mår bättre nu!
    Krya på dig /Bea

    SvaraRadera
  2. Men usch vilken efterhängsen flunssa du har fått,
    förstår att du är slut din stackare.
    Krya på dig nu...fort.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Då gjorde vi samma sak igår då ,jag hade 39,2 då jag orkade prova feber igår ,Jag har en försäljare i morgon som kommer 2 gånger i året som jag beställer mesta kläderna av ,så då är det bara att fara iväg på måndag kommer nästa .försök att ha det så gott det det går ,nette

    SvaraRadera
  4. Ibland är det nog det som är bäst, att vila och lyssna på kroppen...även om det känns motigt. Nu hoppas jag verkligen att det vänder i alla fall, skickar över lite extra Varma Krya På Dej hälsningar!!
    Kram kram

    SvaraRadera