fredag 26 juli 2013

Sommar att minnas

Ännu en dag med klarblå himmel och sommarvärme.
Jag har inte ofta varit till vårt sommarhus denna sommar, 
men idag var jag ut till huset en stund. Bara för att.


Jag såg att jag hade mycket att göra kring husknutarna,
men det var för varmt för att ta tag i de projekten.
Så jag satte mig en stund med en god kopp te och 
njöt av värmen ute på bryggan istället....


...och så låg jag en stund på bryggan.
Så här såg det ut i horisontalläge.


Sommarvärme. Vattenspeglingar. 
En dag att minnas när vinterstormarna yr kring husknutarna.

1 kommentar:

  1. Vi var där ute på fjärden och satte ut nät idag och sedan var vi och fotograferade i koskö brunn ,när vi kom därifrån råkade vi på sjöbevakare som ville ha blåstest 60 abborrar fick grannarna och en gädda på 4 kg ,vi fick bara 5 abborrar dom var lite större i formatet ,kram Nette

    SvaraRadera