söndag 21 april 2013

Humor och musikshow

Närpes Skolmusikkår har lyckats igen!
I går kväll var vi på en fantastisk humor och musikshow.
Man blir helt betagen av denne Anders Teir, som är musikkårens
dirigent, att han lyckas locka dessa ungdomar att spela denna fantastiska
musik som utmynnar i denna fantastiska show med drillflickor och 
inbjudna gäster. Och vilka gäster sedan, här fick humorn verkligen ett ansikte!




Vi var 900 i publiken, och vi stortrivdes.



Adde Malmberg, du är ju för härlig.
När väl mikrofonen fungerade då bevisade du att fast 
du är skåning hade du läst in dig på det österbottniska.



Våra "egna" förmågor är otroliga, jag skrattade så
jag fick magknip....


Musikgruppen KAJ har allt en grupp på tre musikaliska
ungdomar skall ha. Musikaliska och humoristiska, 
en höjdarblandning!



Tack Humorshowen, ni förgyllde min lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Det verkar ha varit toppen ,tyvärr hade jag varken tid eller ork ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Javisst var det en fin show. Jag såg ju den för några veckor sedan.
    Det har blivit många shower och engagemang genom åren eftersom alla tre sönerna har spelat i orkestern.
    Ett gott skratt förlänger livet ska vi hoppas! Ha en fin vecka! ♥

    SvaraRadera