fredag 5 april 2013

Ett fantastiskt år

Tänk er att jag bloggat i 1 år! 
Jag har skrivit runt 400 inlägg och jag har haft nästan 20.000 besökare!
I mitt första inlägg för ett år sedan skrev jag att jag skulle lyfta fram
de små sakerna, dom som betyder så mycket. Jag tror att jag noterat
både smått - men också stort. Och en massa foton, det har det blivit!
Det är mest naturfoton som jag lyft fram. Det är kanske därför
jag har besökare från många olika länder. Jag är så glad,
eller stolt borde jag skriva, för att min del av världen är
en av de vackraste och bästa platser att bo på!
Och denna plats vill jag dela med er!
Because: I like!


Jag hoppas att ni även i fortsättningen vill följa mig på min resa igenom livet!
Min omgivning är den samma, men med årstidens växlingar ändras
ständigt naturen och jag har ju inte på långt när visat er alla 
underbara saker som döljer sig i min närhet....
(bara som ett litet inspirerande tips...).
Tack alla snälla för era hälsningar i min blogg, era ord värmer!


Vi är många som stressar fram i livet.
Men livet är väl inte att hinna?
Livet är väl att finna?

Ha en skön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar