onsdag 31 oktober 2012

Sista kvällen med gänget

I kväll har jag varit sista kvällen med fotogänget.
Nu är kursen slut för min del, eftersom jag inte kan delta
nästa onsdag. Jätterolig kurs, det har varit en sann avkoppling 
att vara på fotokurs de senaste onsdagskvällarna.
Vi har haft en trevlig, skojfrisk och kunnig lärare.
Och vi har sett på - och inspirerats av - massor av olika bilder.
Ikväll fick vi visa fem egna foton, och få kritik 
av vår lärare. Det var mycket givande!


Jag fick både ris och ros för mina foton. Bilden ovan var en av fotona 
som jag hade med mig, den tog jag ju för några dagar sedan. 
Den fick jag bra kritik för, men
den kunde ha varit lite mera färggrann och kanske någon fågel i skyn....
Tyvärr var det en sen kväll med dova färger och inte en fågel så 
långt ögat nådde....  men annars är jag rätt nöjd....

Nu gäller det att fortsätta fotografera och njuta 
av min nya hobby!

2 kommentarer:

  1. Härlig bild ,man kan nog inte få mera färg nu än vad naturen erbjuder ,kram nette

    SvaraRadera
  2. Ja det där är en riktigt lyckad bild! Hoppas man får delta i en sådan kurs någon gång!
    Ha en bra novemberstart! ♥

    SvaraRadera