lördag 27 oktober 2012

Award

Tack till Nette Cecilia för gårdagens Award!


Jag är ju rätt ny inom bloggvärlden, så för mig känns det här stort!
Ni skall veta att jag bloggar för att jag tycker de är så roligt. Jag har
alltid sett världen i bilder. Nu har jag köpt en lite bättre kamera (ingen
systemkamera, utan en som jag har med mig hela tiden...) och nu kan jag
dela med mig av bilder från den härligaste platsen på jorden!
Det märkligaste av allt är att det finns andra där ute som vill titta
in till min lilla blogg... (jag har över 9.000 sidvisningar sedan
april i år)! Tack alla ni som följer med mig på min vandring
genom vardagen och årstiderna på landet! 
Med Awarden följer också att man skall ge den vidare till fem andra
bloggar. Men det kan ju inte jag, jag tycker ju om långt fler än bara fem...
så jag vill ge denna Award till alla de bloggar som jag följer och alla som jag läser..! 
Känn att jag tycker om er där ute i bloggvärlden,
ni betyder så mycket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar