tisdag 18 februari 2014

Trevligt inne hos Sisustus Säde

Härom dagen gjorde jag ett besök i inredningsaffären Säde.
Jag behövde lite foton och frågade om jag fick fota inne i affären.
 Jo, det gick bra.


Här bjuder jag på några foton från min lilla runda i affären.
Det är ju inne med djur i inredningen, här några söta ugglor som glor på en.


Och mina absoluta favoriter: en färgstark kudde från Linum och en snygg matta.
Båda skulle passa förträffligt hemma hos mig.


Det skulle den gröna asken också göra. Ni vet: grönt är skönt!
Säde är en härlig affär att strosa runt i. Här finns också massor av
fina tyger, lampor, porslin och textilier.  

1 kommentar:

  1. Ugglor har varit riktigt inne här en tid också,
    dock har ingen fått flytta in hos mig, inget jag gillar sådär.
    Men den där mattan hade jag kunnat norpa med mig hem,
    ja, jag hade ju naturligtvis betalat.

    Kul med sådana affärer.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera