onsdag 20 augusti 2014

Mamma, jag är hungrig

Det tråkiga vädret med åska och regnskurar fortsätter.
I natt kunde jag inte sova för allt regn som trummade mot takplåten.
I morse sken solen. Det gör den inte längre. 

Bara för en vecka sedan hade vi ljumma fina dagar med ljumma
fina kvällar. För att mota bort dagens vädertristess får det bli lite foton
från en av mina sena kvällspromenader. Solen hade gått ner, men det var
varmt och skönt att vandra längs de små grusvägarna. Inne i fårhagen
kom fåren fram för att kolla in mig där jag kom vandrande.


Jag kan ju tycka att det inte vore så kul att vara klädd i ullpälsen på 
sommaren, men fåren tycktes inte bekommas.


Här en mamma med sina två lamm.


Titt-ut på mig!


Hej mamma! Mamma!


Mamma, jag är hungrig!

Visst blir man lite glad när man kikar in i djurens rike.

1 kommentar:

  1. Så ulliga gulliga de är..brorsan min han (familjen) har också får..de är fina då de är bruna!

    SvaraRadera