lördag 9 augusti 2014

Ibland blir jag jätteglad för så lite....

Jag kan väl börja med att berätta att sommarens högtryck har dragit förbi och
istället dragit med sig regn och åska i några dagar nu. Hettan har definitivt
avtagit och just nu har vi vanliga sommartemperaturer, dvs runt 20.
Visst är det bra med regn också, men idag skulle jag önska vackert väder....
(vi har ju blivit bortskämda med fint väder hela sommaren).


I går blev jag glad, så där riktigt varm inombords, när en av mina
foton fick pryda framsidan på en finlandssvensk trädgårdstidning. Tänk att
en hel dag kan få ett skimmer runt sig (trots regn och åska) bara för en så
liten sak. Det var inte bilden ovan, men fotot var tagit i samma trädgård.

Ha en fin helg alla ni som kikar in!

1 kommentar:

  1. Så kul att få med foto på tidningen .Skönta att kunna gå utan att svetten slår ut ,kram Nette

    SvaraRadera