onsdag 5 september 2012

Vad ger jag mig in på...

Jodå, förkylningen fortsätter, och symptomen har gått ner i bröstet och 
i näsan. Nu är det hosta och snuva som gäller. Pluss värk i hela kroppen.
Det är väl i det här stadiet man borde kolla febern, men det hinner jag inte med.
För i kväll skall jag på kurs! Första kvällen på en grundkurs "Fotografera med 
digital systemkamera". Frågan är vad jag har gett mig in på. Efter det här börjar
väl alla kolla mina foton... som inte alls blir bättre... Nåja, den som
lever får se! Intressant att gå på kurs i alla fall, det blir det!



Jag skulle vilja lära mig fotografera i olika ljus, när det är riktigt soligt
och när det är skymning, som det är mest hela tiden nu på hösten.
Det finns säkert massor av finesser i min kamera, som jag inte
har en aaaning om....

Det finns bara en sak
som gör en dröm omöjlig att uppnå.
Rädslan att misslyckas.

- Paulo Coelho-


1 kommentar:

  1. Låter intressant med en sådan kurs! Nu vet jag inte om höstflunsan smittat mig via bloggen, men jag har blivit dunderförkyld, vilket jag inte brukar vara. Nåja, mina små kompisar har väl gett mig den gåvan.
    Min kloka son till pedagog brukar säga att den egna rädslan är den värsta fienden. :o)

    SvaraRadera