onsdag 31 januari 2018

På banan igen eller året rullar vidare

Tänk, redan sista januari!
En hel månad har susat förbi! Det är bara så man får hålla i hatten
hur snabbt det går... tjohej! Ja oj,är det redan februari i morgon, upptäckte jag i morse.
Januari har varit en bra start på det nya året. Året har börjat i ett lagom-tempo.
Lite långsamt, lite hemtamt och så lite spännande. För nu har jag
dragit igång jobbspaken igen. Nu har jag redan avklarat årets 
första jobb med både fotografering och intervju. Och nästan hela
texten redan nedplitad. Känns faktiskt som om jag är på banan igen!

 
Idag vandrade jag längs skoterspår och njöt av uppehållsväder. 
Sonen kom hem på mat efter väl genomförd tentamen och då blev det älgköttsgryta och
både glass och kaffe till efterrätt. Nu ligger mina karlar i varsin soffa och smälter maten 
medan jag sitter framför datorn och är lite hög av kaffet.... 
Som sagt, det här året börjar rätt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar