tisdag 10 februari 2015

Tips inför lördagen

Ni vet väl att det är Alla Hjärtans Dag eller Vändagen på lördag?
I morse kände jag för att lyxa till det lite, som ett test inför det
som komma skall. Jag kokade ett ägg, och det kokade sönder och
blev så där perfekt hjärtformigt. Jag plockade fram pepparkaksformarna
och så använde jag mig av den lilla hjärtformen för att stansa
ut ett hjärta ur min ostskiva.
Wolaa! 




Det här blev mina morgonsmörgåsar.
I dag var det jag som fick hjärtan. på lördag
skämmer jag bort resten av familjen.


4 kommentarer:

  1. Så fiffigt så så fint du fick till det.
    Tack för ett fint tips till lördagen.
    Vi får väl hjärta till det lite extra dådå.

    Till dess ha det så gott.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Sådant kan man inte få för mycket av!
    Jag har en stekpanna med hjärtformar.
    Måste komma ihåg att använda den då!
    Ha det bäst! ♥︎

    SvaraRadera
  3. så hjärtligt det blev ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Vilken hjärtligt fin frukost. Du är påhittig. Kram

    SvaraRadera