lördag 5 april 2014

Två år av bloggande

Vet ni, nu har min blogg funnits ute i cyberrymden i två år!
Två år av mitt liv och om min omgivning. 
Fortfarande tycker jag det är lika roligt att fundera på mina små inlägg.
Korta, positiva inlägg som kanske inspirerar någon där ute. 
Inspirerar med bilder och med ett och annat ord.
Vem vet. I alla fall inspirerar den mig. Och det är en av 
anledningarna till att jag fortfarande vill vara kvar i detta forum.


Precis som den gula sparven på bilden vill jag synas, men inte hela mig skall blottas.
För egentligen är den här bloggen inte bara jag. Den är egentligen en
hyllning till mitt liv i den fantastiska del av världen där jag lever.

Tack alla ni som kikar in till mig och kanske skriver en kommentar. Ni förgyller
min dag och ibland känns det som om vi känner varandra "på riktigt". 
Jag finns också på ett hörn av Facebook, så tack för alla "Gilla"-noteringar
ni gett mig. Hoppas vi kan ses många gånger ännu!
Lycka!


3 kommentarer:

  1. Tankvärda ord! Vi behövs för varandra för inspiration och för att vidga våra vyer och därmed kunna ge mer!

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina två år .Tänk vad mycket nytt och nyttigt man lär sig via bloggen ,och se andras intressen och fotografier ,lycka till med fortsättningen ,Nette

    SvaraRadera
  3. grattis till dina två år! Jag tycker du har en bra o rolig blogg..med fina bilder..så jag kikar in varje dag fast kanske man inte kommenterar varje dag;O) ha de bra.

    SvaraRadera