torsdag 1 april 2021

Skärtorsdag - Glad Påsk!

 Idag infaller skärtorsdag och första april samtidigt. Ni vet: April, april jag kan narra dig vad jag vill!, men jag måste säga att jag varken har narrats eller blivit narrad idag. Jag tycker det räcker utmärkt väl att det är skärtorsdag. Torsdagen i stilla veckan när solen har lyst och vi har jobbat på vedbacken....


Dagens foton knäppte jag i går kväll. Jag hade inte tänkt gå ut för att fota solnedgången, jag tyckte att det kunde räcka med solnedgångsfoton... Men så kunde jag ändå inte hålla mig. Det var så vackert med de röda färgerna. Sista mars tog adjö med stil i år!



Med dessa vackra kvällsfoton vill jag önska er alla en riktigt Glad Påsk

Ta hand om er och ta hand om era nära och kära (vi vet ju alla att även detta år lurar coronan-viruset). 🐣🐤🐥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar