torsdag 26 september 2019

Vackra höstdagar med ond rygg

Den här veckan började kylig, men det har blivit bättre och bättre för var dag!
Idag har vi haft en riktigt solig och varm septemberdag.
Jag hade sett fram emot dessa fina höstdagar, men tyvärr har ryggen
sagt stopp för både nyttiga och roliga aktiviteter.
 Ibland blir det ju inte som man tänkt sig.
En del utomhusvistelser har jag ändå lyckats pricka in, men något
speciellt nyttigt har jag väl inte kunnat göra.


I sakta mak har jag vandrat vägen fram.



  

Jag har upptäckt och jag har njutit av massor av vackert i naturen.
Gör man få knop hinner man begrunda mera än vanligt.



Som att hallonsnåren har ändrat färg.
Både mot det gula och mot det lila hållet.


Jag flyttade in flera av mina krukor med sommarblommor i växthuset häromdagen.
Fast just det där med att lyfta blomkrukor borde jag ju inte ens ha tänkt på.
Det var väl ingen höjdare för ryggen....
Men dagarna de är fortsatt varma och sköna och förhoppningsvis ordnar allt upp sig.
Hösten den  rullar på - vad som än händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar