tisdag 17 september 2019

Solnedgång vid Replotbron, ännu en gång

När jag skulle gå ut på min kvällspromenad igår kväll upptäckte jag att
molnen höll på att skingras och att solen tittade fram mot väster.
Dessutom höll några gulliga moln på att bildas och de såg ut att bli vackra.
Alltså, det var en perfekt orsak att hoppa in i bilen och susa iväg
till Replotbron för en fotostund!


Så här kommer några foton från gårdagskvällen.
Med solnedgång, vackra moln och en ståtlig bro.





Jag älskar solgatan på vattnet.
Och jag älskar de rosa molnen som nästan når ner till brofästet.



Jag vandrade längs stranden vid Fjärdskäret, jag såg ut över solnedgången
och jag andades in lite höststämning. Det blev kvällens promenad.
Tyvärr orkade jag inte invänta de riktigt röda molnen som bildas när
solen sänkt sig bakom skogstopparna på Replot-ön, jag helt enkelt bestämde mig 
för att sätta mig i den varma bilen och åka hemåt igen efter att ha 
knäppt årets solnedgångfoton vid Replotbron. 
Jag lär återkomma en annan gång....

1 kommentar: