fredag 21 februari 2020

Idag är det en regnig fredag, så jag bjuder på sol & snö

Denna fredag är både regnig och blåsig.
Det är sådant ruskväder att jag vet inte vad! (Suck)
Nåja, denna dag sitter jag inne med bokföringen, så det är väl lika bra
att solen inte skiner och det är härligt vårvinterväder....


För att muntra upp mig - och kanske er - bjuder jag på några gamla foton.
För exakt två år sedan, februari 2018, då sken solen och vi hade snö.
Jag kisade tydligen emot solen på min utelänk.



För fyra år sedan  (år 2016) sken också solen, men då var jag lite förkyld
så jag åkte bara ut med bilen en sväng. Men solen och snön var även då en härlig kombo!


Fast år 2104 då hade vi inte heller mycket snö denna dag,
men en glipa blå himmel hade jag lyckats fota den dagen
(och så fotade jag fotspår i en stelfrusen ängsväg...).


Slutligen år 2013 då hade vi en vacker solnedgång och snörök i kvällningen.
Det året var jag också febrig och förkyld.
Ha, alltid något för just idag då: Vi har inte snö och sol just nu, 
men jag är i alla fall inte förkyld!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar