måndag 31 december 2012

Fortsättning på år 2012 i bilder

Sommaren 2012 var regnig, fast tittar jag på mina foton
ser det ut att vara mest solsken. Kanske det beror på att jag
fotar när solen visar sig?


I augusti började dimman lägga sig över slätten. Man kännde att nu
är hösten snart i antågande.


Men ännu lyste höstens blommor!


Och så kom skördetiden, den härliga.


Hösten var regnvåt och rätt varm... det innebar massor av svamp.
Vilken lycka!




Årets första rimfrost kom i oktober och efter några veckor kom
årets första snö (som smälte efter ett tag).


Och vi fick ytterligare en rad vackra höstdagar!



Jag var en vända till Köpenhamn och en till Stockholm.
Härligt med avbrott i vardagen.



Så kom julen med mycket vit snö och -20 grader.
Dagarna är korta, solen visar sig endast några timmar.


Och plötsligt är det nyårsafton 2012.

Jag vill tacka er alla som tittar in till min blogg!
Tack för alla era fina kommentarer och
hoppas att vi ses igen nästa år!

GOTT NYTT ÅR 2013!



3 kommentarer:

  1. Tack för bloggåret 2012!
    Vis ses på det nya året och önskar dig ett
    Gott Nytt ÅR /Bea

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina kommentarer under året ,fina upplevelser i ditt liv ,det är ju dom man ska blicka tillbaka på ,Gott nytt år ,Nette

    SvaraRadera
  3. Ännu fler vackra bilder...och du har rätt, antingen var det inte så illa med sommaren 2012 eller också valde man att bara föreviga de vackra stunderna...hur som helst, fin summering av dej, och man ska ju egentligen bara minnas de lyckliga stunderna blott...
    Ha en bra start på det nya året!!
    Kram kram

    SvaraRadera