fredag 14 december 2012

Thank god it´s friday!

Här har jag varit två veckoslut på resande fot och på det har jag haft en
lång arbetsvecka med en hel del övertidsjobb. Jag säger bara: äntligen fredag!
Såå trött jag är, helt urlakad! Nu blir det en koppla-av-kväll.
Kanske smutta på lite glögg,
krypa upp i soffan och titta på tv,
 kanske läsa lite i en bok.
Fredagskväll! 
Nu blir det äntligen vila av!

Idag visar jag lite Stockholmsbilder och bilder från vår hemresa.
För förra veckoslutet bjöd på många minusgrader, vit snö och
ett soligt och vackert Stockholm.



Is, rinnande och fruset vatten och vit nysnö.
Tänk så härligt i en storstad!

På söndagen när vi åkte hemåt, var det ändå kallare.
Men en strålande vacker vintersol!



Och så lyfter vi, svevar ut i det blå, susar över molen...


.. och är äntligen hemma igen!

3 kommentarer:

  1. Alltid lika skönt att komma hem ,fast alltid lika kula att åka iväg ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera
  2. Vackert...skönt...men borta bra men hemma bäst, gäller som alltid!! Hoppas du får en riktigt lugn och bra helg nu, alldeles lagom utav allt. Och att du slipper skotta snö...
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. lektion ett, http://bobacka.blogspot.fi/

    SvaraRadera