torsdag 13 augusti 2015

Sonen var på Weekend Festival

I helgen skrålade sonen med 60.000 andra på Weekend Festivalen
i Helsingfors. Mycket bra festival, var kommentaren när han kom hem.
Festivalen bjöd på elektronisk musik och bla den svenska världsartisten
 Avicii uppträdde. En av mina favoriter faktiskt....
Sonen hade filmat små snuttar i sin telefon, så jag såg hur ett gungande
hav av händer levde med i musiken. Sextiotusen, det är många händer det....
Nu gjorde han två foton från sina filmer och förde över till min
dator, så att jag kunde använda dom i min blogg.
Bara för att visa att jag också gillar den här typen av musik.



Det var hög ljudvolym och ljussättning och stora bildskärmar vid scenen.
Elektronisk show för hela slanten.
Annat var det när jag var ung och vi var på popfestival till Sandön.
Någon annan som minns?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar