lördag 12 januari 2013

Min dag

Det är väl bara att acceptera, idag har jag blivit ett år äldre.
I morse när sambon grattade mig började jag undra hur många år
jag egentligen fyller. Med åren är det ju så, att man nästan inte håller koll på  
hur gammal man är. Det blir så många dom där åren....
Nåväl, jag fyller inget jämt, så det är ingen fest här hemma.
Det är en helt vanlig lördag (med lite guldkant...).

Idag har vi haft ett vackert vinterväder. Runt -10 grader 
och efter en dimmig morgon, en riktigt fin vinterdag!
Klarblå himmel och sol. Härligt!


Vi har kört ut ved från skogen idag. En perfekt dag med frisk luft,
familjesamvaro och dessutom har man fått jobba med kroppen.
Kameran hade jag med mig, gick en sväng i det vackra vita landskapet.



Härligt med en solig lördag! 


Hoppas ni också fått ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Grattis! Jag kan tro att du är yngre än mig! Jag ändrar siffra om två veckor! ;o)
    Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  2. Tänk att vi har dagar så här nära varandra du och jag .Grattis! Jag var och hämtade mina rosor från Plantagen ikväll när vi kom från bädden .Jag fick på stamkunds meddelande att jag skulle få 7 rosor på min födelsedag och det gällde 12 dagar framåt så det var sista dagen idag .Det var nog så vackert i träden idag men ingen sol söder om Vasa .Vackra bilder ,jag var på stadsmörkerfotografering på hemvägen .Hoppas på sol imorgon .Kram nette

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen!
    Hoppas du såg brödreceptet som jag skickade?
    Önskar dig en fortsatt fin helg :)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis önskar en som var med idag i skogen

    SvaraRadera