fredag 11 januari 2013

Fredag, och nu är jag t-r-ö-t-t

Nu märker man att dagarna har blivit längre. Den mörkaste 
tiden är förbi. Skönt! Nu är det bara att se framåt!

I kväll är jag riktigt trött. Efter ännu en intensiv dag på
jobbet åt vi lite lätt här hemma och sedan for jag på veckouppköp.
Mjölk, bröd, smör och lite annat hamnade i kundvagnen.
Och så kunde jag inte motstå årets första tulpanbukett!
Lite, lite vårlikt ändå....

Men jag var så trött när jag kom hem, orkade knappt 
packa upp maten jag handlat och så hade jag ju tulpanerna....
Ibland ser man suddigt av bara trötthet... 
(har ni upplevt det någon gång?)



Fokusering.....!


Jaa! Nu har vi fått in lite vår i vårt hus!

Ikväll blir det till att slappa. Ta det lugnt. 
Kolla lite tv, dricka lite te och gå tidigt i säng.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Så underbart med krispiga tulpaner, jag brukar tycka om att ta på dom för det låter så härligt om det gröna...

    Hoppas du har en finfin helg.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera