måndag 21 januari 2013

Femton minuter i solen

Vardagslivet börjar återvända. 
Jag har levt i en förkylningsbubbla i många dagar, 
men nu finns det stunder när det även känns mera normalt. 
Jag och sonen (som också drabbats av samma elände) 
bestämde oss för att ta en nypa frisk luft idag. Vi byltade på
oss en massa kläder och så trotsade vi vinterkylan (solsken
och -6 grader) och gick ut en sväng.  


Jag måste knäppa ett knäppt foto av oss.
Nästan så man känner sig lika konstig som bilden visar...


På vägen mötte vi vår vän Lucas. 
Där en som var glad att se oss! 


Nu gäller det att försöka åstadkomma lite mat. 
Men först en liten vilopaus...
Attjooo....

3 kommentarer:

  1. Va kul att du börjar krya på dig, inget att yves över att gå med en snorig näsa och feberfrossa.
    Och dom säger ju att bacilusskorna dör i kylan...hoppas det är så för då blir du nog frisk nu...

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Vilken helt underbar bild, den första! Sååå vacker!!
    Skönt att du börjar återhämta dej, det härjar mycket influenser nu har jag förstått, törs inte ens säga att jag klarat mej, för det är alldeles för tidigt att ropa hej...!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Såå vackert...ooo härliga vinter, bäst att vara ute och passa på att njuta av det vackra vintervädret även om man kanske ska vara lite försiktig att inte bli kall när man är krasslig som du.
    Så vackra bilder som vanligt här hos dig :)
    Fortsätt krya på dig vännen♥
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera