fredag 1 juli 2022

Gårdagskvällens solnedgång

 Sommarhettan fortsätter.

Dagarna är nästan olidliga och då är det skönt att söka skugga - men kvällarna är alldeles underbara! Tropiskt varma. Och jag sitter där ute långt in på kvällen och bara njuter!


Här är klockan över 22 på kvällen. Jag har placerat några trädgårdssolar vid liderväggen och där sitter jag i gröngräset och blickar ut över sädesfälten. Solstrålarna verkligen strålade igår kväll....


Där sitter jag barfota iklädd shorts och linne allt medan klockan tickar vidare. Kan man annat än vara lycklig dessa varma vackra kvällar!?

Jag gick in i huset för natten innan solen sänkte sig bakom skogstopparna.... Nu närmade sig klockan 23 och jag började bli småsugen på lite kvällste och en knäckesmörgås...

Sommaren ändå! Tack och farväl omtumlande juni månad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar