torsdag 30 november 2017

Hejdå fina november

Årets november har varit grå och kulen. Få har solskensdagarna 
varit och temperaturen har mest pendlat aningen ovan nollstrecket.
I år hade jag bestämt mig för att vara positiv hela månaden, trots att
vädret har påverkat precis åt andra hållet. Och tjohoo,
här har det positiva hela tiden blinkat med det vänstra ögat!


Den 15:e november hade vi solsken med en vacker rimfrost och jag fotade
minst femtio bilder. Så här bjuder jag på ytterligare några av de vackra rimfrostfotona.


Solen sken på min promenad och ibland värmde den på vissa grässtrån....





Solen bländade ute på de vita åkrarna när jag kom ut ur skogen....


Jag vandrade hemåt längs den smala ängsstigen....



Visst kan november vara vacker? 
Nu blickar jag fram emot december
med advent och juleljus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar