torsdag 3 mars 2016

Jag och en mandarin

De fina vinterdagarna fortsätter och det är så roligt för barnen,
som har sportlov just denna vecka. Grannbarnen är ute i snön och leker
och det hörs glada skratt när de rullar sig i snön...
Jag sätter mig ute på trappen och äter en mandarin (eftersom
apelsinerna var slut i fruktskålen). Det är skönt att sitta på det varma
skinnet för vi har flera minusgrader. Vinterns småfåglar kvittrar och
det känns riktigt idylliskt. Jag njuter!




Det var den mandarinen....

1 kommentar:

  1. Fina vantar har du å.. jag tycker oxå om mandarin/clementin..kanske mer än apelsin.... Ja det är bra väder för ungarna som har lov..Lukas är här å.. han gillar ju bondelivet.Emil är med sin pappa o kör långtradare o Linnea är i shoppingtagren i Umeå... ha de bra

    SvaraRadera