måndag 18 mars 2013

Sol i hjärta, sol i sinne

Efter alla gråmulna månader går vi nu in på andra veckan
med idel solsken! Kalla nätter, javisst, med underbart soliga dagar!
Idag drog nordanvinden in och det var -5 grader, så kylan kändes.
Men i skydd för vinden då värmde solen, den härligt underbara solen!


I kväll var jag ut på en av mina vanliga kvällsrundor.
Härligt vinterväder, det kan jag lova!


I går kväll lyste ett vackert norrsken upp himlen.
I stora vågor, som sträckte sig över hela himlavalvet
vandrade norrskenet. Vackert!
(Tyvärr blev det inga foton....)


Dagen har också bjudit på mycket positiva besked av
min läkare. Sammantaget har det varit en mycket fin dag!


4 kommentarer:

  1. Låter bra:) Ha det bra neråt veckan också!! A

    SvaraRadera
  2. Har kommit efter med mitt bloggande men grattis till din sambo , vilken vacker medalj och Ella så söta bilder :) Kramar till dig :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra om det positiva beskedet!/G

    SvaraRadera
  4. härlig bil nr 2 ,bra med positiva besked ,kram Nette

    SvaraRadera