måndag 4 mars 2019

Tillbakablickar 2013-2018

Eftersom jag har bloggat i så många år är det speciellt spännande,
tycker jag, att ibland blicka tillbaka och se vad som hände just
denna dag för x antal år sedan. Ja, vad hände tex förra året den 4 mars?



Jo, söndagen den 4 mars 2018 då kollade vi in lite kaninhoppning och Vasaloppet
på storbildskärm vid lokaalin här i byn. Sedan blev det kaffe med dopp ute i
skogen efter att vi jobbat oss småsvettiga några timmar.


Lördagen den 4 mars 2017 då brände vi gamla halmbalar tillsammans med
min kusin Storbonden. Eld och rök alltså för två år sedan.



År 2016 satt jag ute på trappan och mumsade på en mandarin....
Sportlovsfeeling.



År 2015 kikade jag in hos de flitiga damerna i byns vävstuga - 
och blev imponerad!


Den 4 mars 2014 var det faktiskt fastlagstisdag och vi mumsade på 
fastlagsbullar till kaffet!


Den 4 mars 2013 hade jag lite bloggpaus, men efter någon dag dök
denna unga släkting till sambon upp i flödet.
När jag ser denna bild tänker jag: "Oj, vad tiden går,
men fina foton de består!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar