tisdag 14 juli 2015

När dimmolnen väller in

Här har varit tyst på bloggen i några dagar, med det är
så att vi har varit på en trevlig semesterresa till grannen i väster.
Men mera om det när jag hunnit gå igenom mina foton
(det blev ju några stycken....).

För en vecka sedan, ja nästa två vid det här laget,
 hade vi en så vacker solnedgång.
Som ni vet är solen uppe nästan dygnet runt den här tiden
på året. Jag skulle gå och lägga mig när jag såg hur solen
färgade landskapet så trolskt. Dimman vällde in från 
havet och molnen såg svarta ut i solnedgången.




1 kommentar:

  1. Funderade vart du tog vägen .Fin bild på solnedgången eller dimmgången . Vi håller på med hustömning men vi är nog vid fjärden på kvällarna ,vi far hem en sväng imorgon men kommer tillbaka till natten för vi får en lave från stormossen på torsdag ,Kram Nette

    SvaraRadera