måndag 4 november 2019

November börjar höstlikt vintrig....

Här knallar dagarna på - och oj sådan fart det blev plötsligt!
Ibland undrar jag hur jag skall hinna med... nåja, det är väl så med livet.
Ju äldre man blir dess snabbare rinner tiden iväg.
Nu skriver vi i alla fall november och nu hoppas jag på en fin höstmånad!
Månaden började våt och kall. Den här nya veckan utlovar ännu kyligare väder,
det känns som om vintern knackar på dörren.


För egen del har jag lite jobb som måste fixas (nu när jag har en nyrenoverad dator).
Jag är inte helt du med bildredigeringen ännu, så det bli endast några foton
som jag helt enkelt lyckats överföra till datorn. 
När jag får lite mera tid över får jag allt klura ut hur allt fungerar. 
(Där kommer åldern emot igen.... tror jag.)
 


Som ni ser har vi haft både regngrått och vintervitt de senaste dagarna.
Härom dagen lyckades jag locka med mig sambon ut på en lång 
skogspromenad, vilken tur han kom med mig för mina knän är inte
glada över att hoppa över kvistar och stenar i skogen. Men jag
kom mig framåt och behövde bara stanna ibland för att fota lite.


Nu kör vi en kylig måndag och hoppas på det bästa!
November välkommen! 
Bjud nu på en vacker månad!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar