tisdag 29 oktober 2019

Nu har datorn varit på service....

Det har varit tyst på bloggen en tid. Ibland blir det ju så.
Det har delvis berott på att den där skrivlusten har varit på "vänteläge"
och dessutom har jag haft min dator på service. Så fort jag inte
hade en dator tillgänglig så infann sig lusten att blogga igen.
Visst är det bra konstigt....


Idag har jag hämtat hem min dator, med ny hårdskiva och allt.
 Nå, nu gäller det att återställa alla inställningar, komma ihåg lösenord och så
måste jag lära mig ett nytt program för att redigera bilder (och hur skall det gå?).
Kan avslöja att dagens bilder inte är dagsfärska, jag har bloggat dessa
för något år sedan.


Hoppas ni alla som brukar kika in hos mig har haft en fin oktober.
Länge hade vi så vackra färger ute i naturen, men bara för några dagar
sedan kom kylan och så fredagsnattens storm som virvlade ned alla löven.
Nu är det lite gråtrist ute i naturen - men de första snöflingorna lyser 
numera vita på marken. Jo, det händer något hela tiden 
(även om jag inte har bloggat på ett tag)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar