lördag 16 april 2016

Hej hallå!

Hej hallå! Här är jag igen!
Det blev en ofrivillig bloggpaus här hos mig, men jag har haft så
 mycket att göra. Det är ju så att jobbet hopar sig ibland och så är det
den här våren som tar på krafterna.Jag har varit så vårtrött på kvällarna.
Har ni månne också råkat ut för vårtröttheten?
 

Jag har börjat gäspa vid 9-snåret på kvällen och så har jag haft fullt sjå att
orka vara uppe till kvällens nyhetssändningar kl 22.00.
(Fast jag har varit fasligt morgonpigg!).


Dessa vackra blommor pryder sin plats på tre olika platser i huset för närvarande.
Sambon har hjälpt trädgårdsmästargrannen igen.... 


De senaste veckorna har vi även haft fullt upp på vedbacken. Ett verkligt slitgöra.
I dag lördag var vi sju stycken som hjälptes åt med att klyva veden
och då gick det som en dans! 


Lördagskväll med vacker kvällssol.
Nu skall det bli gott med en kopp kaffe innan det blir bastu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar