fredag 1 september 2023

Och så dök september upp i min kalender!

 Snabbt gick sommaren och idag är vi inne i hösten 2023! 

Jag är som vanligt lite nyfiken vad en ny månad har att bjuda på. Nu har jag tackat nej till en del trevligheter i september, så få se vad som händer då... Varje dag innehåller något spännande och nu när vi är inne i september så brukar det ju alltid hända en hel del. Inte minst ute i naturen!

Augusti avslutades regnig och september börjar precis på samma sätt. Allt emellanåt har det även idag kommit en och annan regnskur. Jag hade tänkt mig ut på en promenad nu på eftermiddagen, men redan efter en stund märkte jag att nu var det dags igen - vattenkranen vreds på! Två september-foton hann jag knäppa, ovanstående och nedanstående.

 Vi går helt enkelt mot en annan färgskala nu när vi går in i hösten....

Hej och välkommen säger jag till årets September!🍁


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar