torsdag 2 januari 2020

Den första torsdagen på ett nytt år

Det är allt lite spännande med ett nytt år.
Idag städade jag bort fjolårets väggalmanackor, jag hade 2 st.
Och så hängde jag upp Stormossens väggkalender för år 2020.
Januari 2020 visar ett nytt blad med massor av datum med oskrivna noteringar.
Spännande med något nytt, vad skall jag hitta på att skriva i kalendern?


Idag måste jag i alla fall åka till affären för att handla lite. Jag har inte
varit till mataffären sedan före julen och nu är både mjölken och lite annat slut.
Sedan måste jag fundera på vilket projekt jag skall ta mig an detta år.
Okej, ett släktprojekt är redan på agendan. Men sedan då?


Som omväxling har vi regnigt och grått väder idag (är lite sarkastisk nu...).
Och föhnvindarna fortsätter att blåsa så vi har 5 grader varmt.
Både snö och is smälter... 
Ha en bra torsdag alla ni som kikar in hos mig!

1 kommentar:

  1. God början och nu har jag läst ifatt . Svårt att hinna med alla bloggar mm .Kramen Nette

    SvaraRadera