lördag 19 augusti 2017

Juthbacka marknad anno 2017

I dag blev det en tur till Nykarleby och Juthbacka marknad.
Här på ett av landets största loppis hittar du allt du inte trodde
att du ville ha. Lite så. Alltså den enes skrot och överflöd blir den
andres fynd och glädje. Nå allt var inte gammalt och uttjänt,
här finns även samlarobjekt och nytillverkat likaså.
Billigt eller dyrt, fynd eller "skrot".... (välj själv).
Varsågoda, dagens bilder!



















En gråmulen och trevlig dag när vi vandrade runt i flera timmar.

4 kommentarer:

  1. Vi hittade inget som vi behövde där, fast utbudet är enormt!

    SvaraRadera
  2. Plockade flera liter hallon jag ,behövde dom mera än skrotvandringen .Det är ju också set där att han vill inte följa med den här med dåliga knän för han vet att jag inte gillar han med dåliga knän heller,Kramen

    SvaraRadera
  3. Jisses vilken trevlig marknad där hade jag också kunnat gå i flera timmar.
    Att bara få titta är ju också trevligt och kul, jomenvisst såg jag flera saker jag hade velat ha. Nä då det var väl ingen skrot vandring, hi hi . . . nostalgi vandring i så fall. Men så är det, skrot för en del och fynd för andra.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  4. Vi hittade inget som vi behövde där, fast utbudet är enormt!


    ทางบ้าน

    SvaraRadera