lördag 16 december 2017

Sextonde december alltid inpräntat i mitt minne

Vissa dagar är mera betydelsefulla än andra.
Den sextonde december är ett datum som ligger mig mycket varmt om hjärtat.
Det är nämligen detta datum som vår son föddes och för alltid kommer jag
att minnas dagen som, för numera många år sedan, förändrade våra liv.
Endast några dagar innan jul beslöt sonen att inleda sitt jordeliv,
alldeles för tidigt -  men alldeles helt underbar...
(ja, alla ni som är mammor vet ju)!


Idag firade vi med kaffe och dopp hemma hos sonen. 
Enkelt och precis som vi helst vill ha det.
Jag hade bakat några kakor som jag vet sonen tycker om och hans
farmor hade gjort en laddning chokladrutor. 



Vissa datum är bestämt mycket bättre än andra!
Grattis sonen ännu en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar