fredag 5 maj 2017

Härliga vårvärme!!

Fredagen den femte maj - det är idag det - då kom vårvärmen!
Härliga plus 17,5 grader! Härliga, härliga plusgrader!
Det är just den här värmen och just den här klarblåa himlen man har
längtat efter hela vintern. En vacker fredag har vi haft.
Och jag har njutit extra mycket.



Jag knäppte inte många foton idag, men en bild av den vackra himlen blev det.
De gamla björkarna vid min hemgård fick också vara med på bild.


Efter att ha städat lite omkring huset satte jag mig i solgasset bredvid uthusväggen
och åt lite frukt. Det är inte bananerna som jag tänkte fota, det var
faktiskt gröngräset som har börjat spira....
En härlig fredag som sagt, nu lär det bli både kallare och kanske ostadigare
väder i någon vecka.... Men tack för denna varma dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar