torsdag 26 juli 2012

Sol & sommar - och jobb!

Idag har vi förärats med en solig sommardag. Tyvärr jobbar jag ju inomhus,
men på lunchrasten passade jag på att sitta utomhus i solen. Sååå skönt!
Tänka sig, nu har jag snart varit 2 veckor i jobb efter min semester.
Tiden bara rinner iväg....

Igår kväll var sambon och jag ut på en cykelrunda. Gårdagskvällen var mulen,
men vi fick inget regn. Jag hade kameran med mig, men jag tog inga foton.
Däremot gick jag en sväng i trädgården när vi kom hem.

Jag noterade att nu blommar rosorna kring flaggstången.


En del äppelkart finns på vårt äppelträd. Men ännu är det långt till
de gula genomskinliga äpplena, dom som är så goda.


Ikväll skall jag cykla till villan fram och åter. Det gäller att njuta
av den vackra, soliga kvällen!

Enjoy the little things in life,
for one day you may look back
and realize
they were the big things.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar