måndag 25 november 2019

Nu laddar jag med lite snö och vintersol

Nu längtar jag efter lite vit snö och en gnutta solsken.
Jag antar att det är fler än jag som är less på grådasket!



Eftersom jag tänkte mota bort det grådaskiga idag, plockar jag
raskt fram några foton av solskensdagen efter att vi fått höstens första snö.
Fotona knäppte jag i medlet av oktober.
 


Jag lyckades locka med mig sambon ut på en söndagspromenad.
Vi gick ut i storskogen.
 

Det låg ett vitt puder på marken och jag kunde kisa
emot solen när den tittade fram emellan trädstammarna.



Det var så vackert då.
Idag gick jag samma runda, men idag var allt så grått att
jag inte hade lust att knäppa en endaste foto.



Visst är det så mycket vackrare när man anar solen
när man kommer ut ur storskogen.
Anar solen.
Smaka på den meningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar